Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)

Aller à la page : Précédent  1, 2
Invité


Invité

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clockVen 23 Oct - 18:35

je marque mon territoire ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 678722673
zotem ma femme ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 1041589875 ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 70060491 ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 1041589875 ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 70060491 ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 1041589875 ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 70060491
Revenir en haut Aller en bas
Invité


Invité

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clockVen 23 Oct - 18:43

thylane et ace, merci I love you

solal, avec plaisir pour le lien, et j'hésiterai pas ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 528495084

no, marque donc ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 498345583 love you tooooo ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 1442521337
Revenir en haut Aller en bas
Invité


Invité

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clockVen 23 Oct - 18:47

neva c'est vachement joli I love you
bienvenue à vancouver la miss ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 1795413247
Revenir en haut Aller en bas
Invité


Invité

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clockVen 23 Oct - 18:48

merci ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 2794216677
Revenir en haut Aller en bas
Noor Gallagher
Noor Gallagher


≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Tumblr_ngbwidpPCA1rby04wo1_500

MESSAGES : 744
DATE DE NAISSANCE : 25/05/1999
NAME : BALACLAVA (CHLOE)
CRÉDITS : @MONEY HONEY
JOB : PRINCESS
COEUR : GOLDIE
mad sounds in your ears

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clockVen 23 Oct - 19:27

Citation :
neva = cassie dans skins

+ le titre + tout ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 3650245524
bienvenuuuuue sur le fo, hâte d'en savoir plus, tu dingdong si t'as des questions ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 70060491 
Revenir en haut Aller en bas
Invité


Invité

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clockVen 23 Oct - 19:31

nicola ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 528495084
merci I love you
Revenir en haut Aller en bas
Noor Gallagher
Noor Gallagher


≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Tumblr_ngbwidpPCA1rby04wo1_500

MESSAGES : 744
DATE DE NAISSANCE : 25/05/1999
NAME : BALACLAVA (CHLOE)
CRÉDITS : @MONEY HONEY
JOB : PRINCESS
COEUR : GOLDIE
mad sounds in your ears

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clockSam 24 Oct - 0:19

- t'es validé(e) !-
garde la pêche et bois de l'eau fraiche
l'inspiration cassie, j'aime mais tellement ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 2369220163
pis hâte de voir l'évolution de ton perso, ainsi qu'avec no ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 70060491 (ça me rappelle un lien que j'ai vu joué sur un ancien fo, mais il a pas eu le temps d'être exploité, y'avait selena aussi d'ailleurs ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 1605043706)
sur ce, j'te valide avec plaisir, amuses-toi bien sur mad sounds ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 170239590



mais c'est que t'as fini la première étape p'tit chou, j'te félicite ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 2858004074 
tu peux d'ores et déjà créer ta fiche de lien, parce que les relations, c'est cool. si tu le souhaites, tu peux également poster un ou plusieurs scénario(s) ainsi que des pré-liens. ensuite, si l'envie t'en prend, tu peux aller créer un beau p'tit téléphone pour ton perso, puis par la même occasion, un compte tinder, parce que c'est ça qu'on aime. si t'as des idées pour améliorer le forum, des questions ou autres, je t'invite à aller dans la partie questions/suggestions. sinon, si t'as envie de t'amuser encore un peu plus, tu peux flooder autant que tu le veux.
voilou, c'est tout ce que tu dois savoir pour l'instant. j'espère que tu te plairas ici (j'en ai aucun doute), et souviens-toi; chez nous, c'est la famille, on s'amuse sans de prise de tête ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 70060491 
sur ce, j'te fais la bise.
≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 170239590 
Revenir en haut Aller en bas
Invité


Invité

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clockSam 24 Oct - 0:26

merci, j'ai hâte de faire évoluer ma neva ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 1442521337
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé



≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)   ≈ you were red and you liked me because i was blue (neva) - Page 2 Icon-clock

Revenir en haut Aller en bas

≈ you were red and you liked me because i was blue (neva)

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Sujets similaires

-
» neva&no ✚ enfant, je m'étais dit...
» black and blue and midnight too.
» (c) blue hydrangea, cold cash divine.

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
MAD SOUNDS :: présentations-